Wind of Change



In ordine:
1. Ma tot chinui sa termin razboiul sfarsitului lumii. Pana termin eu cartea, se termina lumea.

2. Pentru prima data, simt ca viata mea nu mai e aici. E asa de trist.. Mai ales ca in jumatate de an o iau de la capat cu schimbarile, asta trebuia sa fie locul meu oriunde as fi. Nu mai e.

3. E ciudat cum femeile pot fi asa. Daca cealalta e mai urata ca ele, sunt cele mai pupincuriste. Daca reprezinta o amenintare (desi nu mai sunt interesate de premiu), sunt cele mai mari scorpii. De asta eu sunt asa. Refuz sa intru in acest cerc bolnav, prefer sa ma rup de tot.

4. In continuare nu inteleg.

5. Va bate ceasul, fraierilor, eu inca sunt tanara.

6. Devin vanator pentru prima data. Dar ce se intampla daca nu stiu sa trag cu pusca?

7. O spun cu toata dragostea: cum ai putut sa nu observi? Am evitat cantarul.

8. Da. Bate vantul schimbarii si o data cu el, se schimba parca prea multe.

9. Tot ce a fost al meu va continua sa fie, chiar daca nu mai este. Prin urmare, voi continua sa reactionez asa.

10. Prea mult pentru ziua de azi. Doi cu doua.
0 Responses