The Flower Duet (Lakmé)

Pe aceasta melodie chiar iti poti inchipui cum florile canta impreuna.



Divertismentul romanesc e de 2 bani, si nici macar atat. Modul emisiunilor de a face audienta e de-a dreptul penibil si nu mi se pare nici macar destul de penibil cat sa ma uit (ceea ce am observat ca incearca sa faca mai recent), e pur si simplu trist. Ma intreba tata daca nu vreau televizor in Lancaster. Nu imi lipseste. Televizorul indobitoceste. Parerea mea.

Am ajuns acasa sambata noapte si inca n-am iesit din casa. Ceea ce ma intristeaza. Vreau sa cutreier strazile, sa-mi amintesc, sa zambesc, sa ma umplu de fericire si de calm. Pana acum, n-am reusit decat sa ma enervez. Am racit de cum am ajuns si am stat la pat, neavand altceva de facut decat sa ma uit la televizor, unde m-am enervat si mai tare; am citit bloguri si m-am enervat si mai tare ca sunt atatia oameni prosti in lumea asta; am vrut sa ma uit la serialele mele online, dar dintr-un motiv necunoscut nu se mai difuzeaza pana pe 11 ianuarie.

Aaa. Si inca o chestie interesanta. Ma uitam azi la un film sau nu stiu exact ce, si se punea problema unei relatii intre lungimea degetelor de la maini si alte parti ale corpului. Si da, confirm. E adevarat. Cu ochii pe degete de acum, fetelor!
0 Responses