Eurovizion (2)

Marea Britanie n-ar trebui sa se mai mire atat ca nu ia nimic de zeci de ani. Au piese proaste. Cea de anul asta e mai mult decat penibila.

Turcia: o manea rock. Pacat de sunetul ala de fundal care mi se pare chiar simpatic.

Israel: sunt geloasa pe h-ul ala din gat pe care pot sa-l faca si care e singurul sunet spaniol pe care nu-l pot pronunta. In rest, tipul frumusel, voce buna, balada de adormit copiii. Daca o avea vreun mesaj, eu nu-l inteleg. Stupid me. Cred ca o sa ia loc bun, totusi.

Georgia: Inca o balada, ce frumos, suntem niste romantici cu totii.

Portugalia: Am vrut sa-mi placa melodia asta, chiar am vrut. Dar nu pot. In schimb tipa are voce buna. Pacat de floricele. Stiu ca suntem fete, dar totusi!!!

Serbia: Hehe, o mica manea: ooooooo, eeeeee. Treaba asta cu muzica traditionala a devenit cliseu. Mai ales in stilul acestei melodii.

Grecia: Uite, melodia asta nu stiu ce zice, dar chiar ar fi avut sanse sa-mi placa. Pacat de toate sunetele alea sintetice. Pacat.

Lituania: Melodie faina. Imi place.

Spania: Imi place mult melodia asta, iar vocea tipului e super.

Polonia: Prea multa poveste si cantec mai putin. Nu e chiar rea, oricum.

Slovenia: Parca si astia iodelau. Hai ho, hai ho, suntem pitici mijto. Deci da, n-am inteles nimic din melodia asta.

Suedia: Inca o blonda cu ochi albastri. Daca ti-e asa de frig de-ti tremura si vocea, acopera-te. Fail.

Malta: of of of. Daca mai aud o balada, fac inundatie in apartament.

Rusia: Of, mama. Dar tu de unde ai mai aparut? Refuz sa comentez.

Croatia: Voi va vreti a fi niste nimfe ceva, nu? Cred ca orice melodie ar fi, daca e balada, n-o sa-mi placa. Asta e cam...cam dar nu chiar cam.

Cipru: Hai sa salvam lumea. Si nici macar nu sunt convinsi ca vor sa o salvam. Ntz ntz

Belgia: Banal

Belarus: Aoleo si astia salveaza lumea. Lasa ca nu e rau. Lumea trebuie salvata.

Bosnia&Hertegovina: Asta micu e suparat.

Bulgaria: Banal.

Azerbaidjan: Ma uimesc tot timpul astia din aceasta tara, au niste voci! Pacat de floricele pe campii.

Gata. M-am plictisit. To be continued.
0 Responses