Bleeding Love

Mi-ai trimis acum mult timp un mail, acum vreo 4 ani. Venea ca un raspuns la unul in care eu iti povesteam drama vietii mele si mi-ai zis ceva ce mi-a ramas in minte: "Copii am fost, copii vom fi". Trec anii, dar am ramas cu acelasi sentiment. Aceleasi drame, aceleasi momente cand imi dau seama cat de copila eram cu un an in urma, iata ca si aceleasi prietene si probleme. Iar melodia asta e pentru o amintire ce dateaza de acum aproape 2 ani. Cum ramane cu noaptea aia alba cu lumanari, casete si sora mea intrerupandu-ne? As vrea sa-mi zici ca-mi voi gasi drumul, fara sa crezi ca mi l-am gasit deja. Asa, as putea sa mai sper la viitor. Intotdeauna ai avut dreptate si mi-as dori ca macar de data asta sa nu ai. Sa nu fie Mr Big. Pentru ca asta a fost o saptamana in care m-am parfumat cu trecutul.

1 Response
  1. ralu Says:

    mi-e dor de tine

    [si cuvantul de la word verification este... bless]