Cu totii avem slabiciunile noastre...

... a mea este Andrei...


Esti tu cea care imi zambeste in fiecare dimineata
Cea pentru care vreau sa incep o noua viata
Esti tu, doar tu..

Da, esti tu, cea care inoata zi si noapte printre vise
Si care ma asteapta iar cu bratele deschise
Esti tu, doar tu

Si daca-ai putea intra-n viata mea nu doar prin vise
N-as mai avea niciun motiv sa mai stau aici
Visand cu ochii deschisi

Asa ca n-ai cum sa ma iei de mana si sa fugi cu mine-n noapte
Sa intelegi de ce in vis aud doar soapte
N-ai cum, nu ai cum

Dac-ai afla ca inima mea te simte
Dac-as cadea in viata ta m-ai prinde ?
Cred c-am putea trai doar asa cu vise noi,
Despre-o viata-n doi

*instrumental*

Si dac-ai putea (dac-ai putea) intra-n viata mea (in viata mea) nu doar prin vise (prin vise)
Dac-as cadea (dac-as cadea) in viata ta (in viata ta) si m-ai prinde
Cred c-am putea (cred c-am putea) trai doar asa cu vise noi
Despre-o viata-n doi

Cred c-am putea trai doar asa cu vise noi,
Despre-o viata-n doi.
1 Response
  1. ClaudelGFX Says:

    esti tu? petala rupta din buchetul meu de trandafiri, esti tu? spinul dulce'amagitor ce'as vrea sa'l simt mereu, oare chiar tu? bucata lipsa din cerul meu dulce'albastrui
    e 9a far-un sfert din noi
    in suburbia gandurilor mele